Smaakje en de Wash-off labels van Optimum Group

Smaakje, leverancier van verschillende soorten koffiesiroop met een eigen Nederlandse tint, wil uniek zijn met haar oer-Hollandse siropen, die ook heerlijk te combineren zijn in thee, cocktails, taartens, smoothies & milkshakes.

Verpakkingsvraagstuk

Smaakje wil (milieu)bewuste keuzes maken waar mogelijk. Daarom was Smaakje opzoek naar etiketten van 100% gerecycled materiaal. Toen Smaakje ontdekte dat Optimum Group hierin de behoefte kon voorzien met behulp van Wash-off labels, was de keuze snel gemaakt. De Wash-off labels van Optimum Group sluiten naadloos aan bij de strategie van Smaakje. Smaakje heeft het streven om in de toekomst volledige duurzame materialen te produceren.

Situatie van Smaakje

Gedurende de covid-19 crisis is de nieuwe merklijn van Smaakje ontstaan binnen het bedrijf Tweda. Tweda is een productiebedrijf dat gespecialiseerd is in het maken van sauzen als sambal oelek & ketjap en voornamelijk levert aan de horeca. 

Smaakje is een meer dan een koffiesiroop, het kan ook gebruikt worden voor in thee, cocktails, shotjes, taart, smoothies en over ijs. De mogelijkheden zijn eindeloos en daarbij bieden we voornamelijk unieke Nederlandse smaakjes aan zoals: roze koeken, oma’s cake en bitterkoekjes.

Aanpak Optimum Group

Megaflex, member company of Optimum Group is de leverancier van de Wash-off labels van Smaakje. Eén van de accountmanagers van Megaflex heeft naar de wensen en behoeften van Smaakje geluisterd en Wash-off labels aangedragen als duurzame etiketteringsoplossing voor de siropen.

Resultaat

Optimum Group heeft na afronding van het traject in samenwerking met Smaakje een goede basis gelegd voor een mooi partnerschap. Ondanks de coronacrisis is de nieuwe merklijn van Smaakje ontstaan, het bewijs dat zij nog lang niet klaar zijn met het veroveren van de siropenmarkt!

https://www.smaakje-erbij.nl 

Neem  contact met ons op
Neem contact met ons op
Direct contact Meer weten