Wij zijn op zoek naar een ambitieuze Allround systeembeheerder (fulltime)

Allround systeembeheerder (fulltime)

Wij zijn op zoek naar een ambitieuze Allround systeembeheerder (fulltime)

Wij zijn op zoek naar een ambitieuze: Allround systeembeheerder (fulltime)

Wat ga je doen?

  • Eindgebruikers ondersteunen met het systeemgebruik;
  • Zorgdragen voor het goed functioneren van IT-systemen;
  • Dagelijks IT-meldingen verwerken en zorgdragen voor de documentatie;
  • Het beheren van de centrale O365 tenant en bijbehorende infrastructuur zoals Azure AD;
  • Nauw samenwerken met diverse ICT-leveranciers, functionele applicatiebeheerders en de servicedesk;
  • Regelmatig onze vestigingen bezoeken voor support op locatie;
  • Proactief incidenten oppakken en ervoor zorgen dat deze goed worden opgelost;
  • Projectvoorbereidingen regelen voor server-, cloud- en softwaremigraties;
  • Hard- en software installeren (zoals desktops, (Cloud)servers, routers, switches, Wifi systemen);
  • Verbeteringen signaleren en gebruik maken van de vrijheid om deze door te voeren;
  • Proactief beheren (primair vanuit kantoor) van de oplossingen van onze vestigingen zodat zij áltijd door kunnen werken. Je werkt daarom fulltime tijdens kantoortijden waarbij het af en toe nodig kan zijn na kantoortijden of in weekenden bepaalde werkzaamheden uit te voeren.

Wat breng je mee?

  • Je beschikt over minimaal mbo-niveau 4 (door opleiding of ervaring) in de richting elektronica of informatica. HBO niveau is een pré;
  • Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, hebt een integere en klantgerichte houding en je werkt resultaatgericht;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt kennis van TCP/IP netwerken;
  • Je hebt kennis van Windows Server 2012 of hoger en Windows werkplekken en besturingssystemen;
  • Je hebt basiskennis van VM-Ware, Active Directory, SQL Server en Office365 (exchange online, sharepoint, teams);
  • Basiskennis van Microsoft Azure en Powershell is een pré;
  • Je beschikt over een rijbewijs B;

Wie zijn wij?

De Optimum Group is een groep van 8 drukkerijen bestaande uit; Etiket Nederland, Vila Etiketten, Speciaal Drukkerij Max. Aarts, W&R Etiketten, Belona en Megaflex (alle gevestigd in Nederland), ASQ en EPB (beide gevestigd in België). Door de bundeling van krachten is er een unieke combinatie van expertise op het gebied van UV flexo, offset rotatiedruk en digitaal drukwerk van onder andere zelfklevende etiketten en flexibele verpakkingsoplossingen ontstaan. De Optimum Group is marktleider in de Benelux met een omvang van meer dan € 100 miljoen omzet en bedient vooral afnemers in food, retail, cosmetica, pharma, home & personal care en de logistiek. Bij de Optimum Group werken ruim 500 medewerkers.

Waar kom je te werken?

Jouw standplaats wordt Breda, maar je zal in deze rol ook regelmatig reizen naar de andere locaties.

Onze afdeling ICT bestaat op dit moment uit 10 personen en is sterk in ontwikkeling. Als Optimum Group zijn we bezig onze bedrijven te integreren naar één ERP-systeem en een nieuwe infrastructuur. Hierdoor kom je te werken in een sterk groeiende, professionele en dynamische omgeving met volop ontwikkelingskansen. In deze rol rapporteer je aan de Group ICT Manager.

Wat bieden wij?

  • een unieke uitdaging binnen een groeiende ambitieuze omgeving waarin jij veel ruimte en verantwoordelijkheid krijgt;
  • werken in een zeer dynamische omgeving waardoor er voortdurend kansen zijn om je horizon verder te verbreden en je kennis en kunde maximaal in te zetten en te ontwikkelen;
  • een hecht team van collega’s waar humor en voor elkaar staan erg belangrijk zijn;
  • Een open en informele werksfeer waarbij flexibiliteit, kwaliteit, innovatie en persoonlijke betrokkenheid centraal staan;
  • Een marktconform salaris;
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband.

Heb je interesse?

Dan kun je jouw motivatiebrief en een recent cv mailen naar sandra@vila.nl.

Voor vragen kun je contact opnemen met Sandra Kubicki (HR Adviseur) via sandra@vila.nl, of bel 088-0186157.

Reacties vanuit werving en selectie- of uitzendbureaus worden niet op prijs gesteld.

Neem  contact met ons op
Neem contact met ons op
Direct contact Meer weten